۱ تیر ۱۴۰۳، ۰:۰۱

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه:

تربیت افراد متخصص تاثیر بسزایی در کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه دارد

تربیت افراد متخصص تاثیر بسزایی در کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه دارد

کرمانشاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: مهارت آموزی و تربیت افراد متخصص تاثیر بسزایی در کارآفرینی و کاهش نرخ بیکاری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید محمدی عصر پنجشنبه در اولین نشست کارگروه «توسعه مهارت» استان کرمانشاه اظهار کرد: آموزش و ارتقای مهارت مسئله بسیار مهمی است که نیازمند توجه ویژه تمام دستگاه‌های ذی‌ربط در این حوزه است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه توسعه مهارت در کرمانشاه، افزود: مهارت آموزی و تربیت افراد متخصص تأثیر بسزایی در کارآفرینی و کاهش نرخ بیکاری دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه به تأثیر آموزش و تربیت افراد متخصص در کاهش نرخ بیکاری پرداخت و ادامه داد: با پایش ظرفیت‌های شهرستان‌ها و ایجاد هدف گذاری می‌توانیم هر شهرستان را در یک زمینه تخصصی به کشور معرفی کنیم تا تبدیل به یک شهر متخصص و بازار زبان‌زد در صنعت خود شود.

به گفته محمدی، این اقدام نقش چشمگیری در افزایش اشتغال و درآمدزایی مردم دارد.

گفتنی است، کارگروه توسعه مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با هدف مهارت آموزی و اشتغالزایی در این استان تشکیل شد.

لازم به ذکر است که هدف از تشکیل این کارگروه، هم اندیشی و ارائه سیاست‌های آموزشی برای ارتقای سطح دانش و تربیت افراد متخصص و کارآفرین است تا با مشارکت مردم و سایر دستگاه‌ها بوسیله دوره‌های مهارت آموزی منجر به اشتغال پایدار و مطلوب شود.

کد خبر 6143021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
      0 0
      درود. اینکه گفتید تربیت افراد متخصص بنظر کمی از بالا نگاه کردن به اقشار و تحصیلکرده میباشد. ادبیات در ایران زمین رو پاس بداریم. تعلیم و یادگیری کلمه نیک و پسنده هستش پسرم.
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
      0 0
      همش شعاره ودروغ